Foto
Op stage draait het allemaal om het onderzoek vanuit de minor. Ik loop stage op De Hoef & Hugo in Waalwijk. Het onderzoek wat ik op deze school hou gaat over het programma AmbraSoft. Met dit programma kunnen kinderen extra oefenen met de vakken rekenen en taal. Het is de bedoeling dat ik het programma ga verkennen, zodat ik precies weet wat je allemaal met het programma kan doen. Als ik die kennis optimaal heb opgedaan, kan ik leerkrachten op mijn stageschool hopelijk zover krijgen dat zij daadwerkelijk met het programma gaan werken. Veel leerkrachten hebben namelijk geen idee hoe zij het programma AmbraSoft zinvol in kunnen zetten in hun lessen, wat uiteindelijk voor een positieve ontwikkeling kan zorgen bij kinderen op het gebied van rekenen en taal.
Aan mij dus als het ware de taak om het onderwijs voor de kinderen op mijn stageschool uitdagender te maken en een stukje te vergroten d.m.v. ICT. Een interessante maar leuke uitdaging!




Leave a Reply.